Jönköping


Jönköping - Pressbyrån

Jag tog bara ett kort, ett dåligt och inte på nått särskillt. bara på en ful gata i Jönköping.
På morgonen fick jag ringa kommunen som växlade mig till en gunnar som växlade mig till Robert, Rektorn på Mullsjö gymnasium. jag frågade om han kunde skriva under ett papper så att jag överhuvudtaget skulle FÅ plugga i Jönköping. Han fixade allt och när jag kom för att hämta pappret var den Snygga rektorn Robert färdig med allt. Han hade till och med skrivit under och vi satt och pratade lite. Hahaha, första rektorn jag sett som ser hm.. okej ut. :) Hot leende, vältränad, solbränd. har säkert de stora V:na och FOB. Volvo villa vovve och Fru och Barn.
Aja, in till Jönköping. Jag köpte en stor Latte på Pressbyrån efter att jag lämnat ansökningspapprena till Vägledaren på Ams. Köpte en ros till mamma också. hon behöver lite uppvaktning. Väntade på en buss som inte dök upp, vi var flera som väntade på den. Fick ta tåget hem. Gick från station och hem.

jag började möblera om hemma. Vid fem halv sex gick jag och Berra och Jocke Treoenhalv:an. Sen fick jag se Berras rum. Jättefint ommålat! Avis jag blev. Sen var det bara att gå hem och fortsätta med mitt eget rum. man tager vad man haver. Precis det jag gjort. Det blev bra. Bättre. Helt okej. Nu är det mera mitt rum.

Det jag ville säga var i alla fall. Lämnat in ansökan till komvux nu. köpt en stor Latte. Väntat på en buss förgäves. Gått treoenhalv:an. Möblerat om. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0