Norrköping

Norrköping- Höstens stad?

Igår mötte fredrik mig vid stationen och vi gick längs med floden som går genom Norrköping. Det var jättevackert. Jag misade när hösten kom. jag missade den där förändringen. Jag önskar att jag ahde sett den för den är nog ändå den vackraste förändringen vi har under hela året.
Jag är en sån torsk också. tanken var ju att jag skulle åka till viken och få det överstökat. Men eftersom han ville att jag skulle stanna hos honom så gjorde jag det. Vi åt på en restaurang som heter bangkok. Lunchbuffe med bara det allra godaste på menyn! Vill äta där idag igen.
Jag ska träffa Tove idag. Hon ska shoppa på stan. kanske vill hon käka på det där salladsstället.... Paus heter det ja! De har sån himla go Fetaost där! Ja och kanske shoppar jag mer. farligt att ha pengar på kontot!!! jag shoppade igår. köpte en tshirt på Monki och smink på H&M. Det ska vankas fest på fredag. Då vil jag vara avslappnat klädd så tshirten är i all ära tills fredag! Det blir utgång på Hugos antar jag. Så idag ska vi gå och tigga fribiljetter.
På lördag ska jag vara barnvakt med fredrik. Åt paloma Leon och Rodrigo. Nice värre. För då ska Beatrice och Susanne med vänner på Ladys night. Haha, mamma har också varit på det. Det är precis vad det låter som. 5000 skrikande kvinnor.

Min tatuering har börjat tappa sina skorpor redan. och nu ser man var han missat att fylla i sådär bra. jag gillade faktiskt tatuering bättre med skorpor på. Jag bävar mig lite för att gå och fylla i det här. tur att jag får det gratis. men aj aj aj. Fylla i gjorde ju ondast!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0