tre dagar



På väg till Mullsjö Från Karlstad.
Jag fick åka  Olso - Karlstad
Karlstad - Mullsjö

Rätt så skönt att slippa Göteborgsvägen och att åka till Jönköping den vägen. För att sedan bli hämtad i Jönköping och åka till Mullsjö.

Ja, jag hade två norska blader med mig och lite vatten och en yoghurt. Det räckte gott o väl för i Karlstad köpte jag en korv. hoho, det smakade skit!









Jag åkte och shoppade skor och kläder med mamma igår. Så vi käkade på SOYA express. Visst låter det gott!!

KINA MAT

Sushin var slut :(












DET SMAKADE HEMSKT och BRÄNT!
Det SER inte gott ut heller. jag blev jättebesviken!

Såg verkligen fram emot att få käka lite god kinamat..

:C










Jag borstade mitt hår idag.
Kolla in utväxten på fem cm!

Äckligt och fult!







sååå..








Nu färgar jag mitt hår..






vi får se hur det blir..




Kommentarer
Postat av: tove

men va fasen, du har ju verkligen varit igång!

2008-10-06 @ 09:15:33
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0