A.. a.. ATCHOO!!

Jag mår bra før utom min DUNDERførkylning gud har vælsignat mig med!!! Jag hostar och har mig och det rinner ofrivilligt ur næsan och det ær så æckligt att sitta och snørvla! Jag tror han vill retas lite med mig. Testa mina grænser.

-Jadu Frida Linder, ska du gå och jobba eller ska du stanna hemma och tycka synd om dig sjælv øver en førkylning? Barnen i afrika dom jobbar trots de har hiv.
-Jamen jag lever ju inte Afrika, jag ær ju bortskæmd nog att jag bor i Skandinavien.
-Jag visste att du skulle sæga nått sånt så jag såg till att du inte får någon løn om du inte jobbar. 1200:- NOK førlorar du på att sitta hemma. .. . . . . . He... hee... HAHA..... MOHAHAHAHAH!!!!

Jaha.. så då blir det att åka till jobb i alla fall. Det ær ju trots allt sista jobbnatten. Och vi skulle faktiskt få en lugn lista vilket ær skønt. Jag har dessutom førberett mig før jobb genom att chocka min kropp med diverse "mediciner".

En latte full av koffein, dubbeldagsdos av c-vitaminer och lite naturmedicin slank ner också. Det kommer nog gøra susen, før vid rasten klockan två i natt, blir det att knapra en alvedon hade jag tænkt.


Ingen bild idag. Jag kænner mig varken fræsch eller kry før att visa upp mitt face.. Kanske lægger jag upp en bild senare.. Ska ju faktiskt på lægenhetsvisning NU..

Kommentarer
Postat av: sara

I WANT THE OTHER BLOGG!!!!! :)

2008-09-15 @ 17:54:56
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: tove

aj då sjuk, jag med :( ser här att sara vill ha din blogg. hon ville ha den av mig med, men jag gav den inte. det får du göra isåfall, om DU vill. what you give to me i'll keep in my heart :D

2008-09-16 @ 20:40:56
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0