Frivecka!!!

Ja, igår slappade jag i stort sætt bort hela dagen. Inge kul alls. Sedan somnade jag kanske vid sex på kvællen før att sedan væckas av fredrik som gav mig en Birr birr på msn. Inge kul alls. det slutade med att jag somnade klockan åtta imorse och sov till elva. Nu kanske kan jag hålla mig vaken ett tag.

Idag tænkte jag satæda lægenheten. Och gå till banken. Det kænns så jobbigt att behøva gå dit. Jag vill typ inte. Men jag måste. MMmm. så nu ska jag gå o duscha och fixa mig lite. kænner mig himla ofræsch, efter hela førra veckan.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Så himla spännande och kul du verkar ha det, även om det säkert är jättejobbigt periodvis också :)

2008-09-02 @ 13:22:57
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0