Corona and Lime

Baby will you be my corona and lime?
And I will be your sandy beach!
 And if your brother don't like my style.
We could take it to the street.
We could take it to the street




Om några timmar ska jag sova. Det känns som om jag har slösat bort hela natten.  Just nu lyssnar jag på Caty Perry - U R so gay and you dont even like boys. Hon har satt sig på min hjärnhinna. jag kan inte släppa henne, hon är grym!
Nästa låt kommer bli Pink - So What.

Jag satt och funderade förut, på vad jag ska göra med min framtid som just nu ser mulen ut. IN I DIMMAN!!!! säger jag bara!!! hittade en lägenhet i Phuket i Thailand jag skulle vilja hyra. Åka i vinter.. Jag är ledig jul, men jobbar nyår. Åka i januari? Ska du med?

Ja, jag måste ju sikta in mig på nått. Vad ska jag annars göra med alla pengar?
Kanske ta körkort , hahahaha! okej, jo, jag måste det.

Jag ska hitta någon att dela thailand med.
jag ska hitta någon med samma ambitioner som jag.
Jag ska hitta någon på samma nivå.
jag ska hitta någon med kompletterande intressen.

Jag ska hitta den som gör mig hel igen..

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0