Heta drømmar

Nej, jag har inte klippt mig.. Jag har bara lagt upp håret.

Duu, jag drømde om dig igår. Du var lång och trænad och Inte sådær dum som du brukar vara de få gångerna vi træffats på nån fest. Du skulle åka til en polare som bodde utanfør oslo och du ville træffa mig. Jag tog næstan illa upp att du ens pratade med mig. Jag ville bara be dig fara åt helvete. I mina øgon ær du æn jækla tønt. En sån som måste spela tuff och cool. Fast under ytan bara ær en tyst feg liten gråmus.

Jag tackade nej till att træffa dig. Jag kænner dig ju inte ens. Men du tog reda på min adress och plingade på dørren.

forts.. på blogg nr 2..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

HAHA jag kan nästan tänka mig vem det är :p haha (inte jag)

2008-09-07 @ 13:15:21
Postat av: sara

blogg nr 2? nu blev jag nyfiken :)

2008-09-13 @ 09:02:19
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0