Du vet såna där dagar..

..då man bara önskar sig allt! Du vill ha pengar så att du kan köpa en massa saker. För att det skulle underlätta och göra dig glad för stunden. För den som fått vad den vill ha, vill ha mer. Det här med att Pengar gör dig lycklig vet vi ju alla att det inte stämmer, men det underlättar som sagt EN HEL del.

Idag har jag önskat mig läskigt mycket pengar, till skillnad mot andra dagar då jag bara önskar "nödvändigt" mycket pengar. Idag har jag önskat mig:

För det första finare naglar. Sedan har jag velat köpa nagellack. Fuchsia Opal, True red, tigerfly, Cantaloupe, Myer Lemon, Deep Capri, Blueberry Pearl och Plum Pearl.
Man vill inte bara ha ett, utan alla! Nu!



Jag har önskat mig pengar till körkortet. Så att det bara försvann ur världen.


Ja, sen är det ALLTID skor! Höga, låga, stora, små, dyra, billiga..


Kläder till hör också en ALLTID önskan.


Jag har önskat att mammas och pappas lån försvinner.

Det är väl bara lite lite av vad jag har önsakt mig idag.. Men Pengar istörsta allmänthet hade suttit fint nu..
Då hade jag bjudit polarna på resa till grekland.. Tagit med Fredrik till Maldiverna.. osv.

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Mmm! pengar vill jag också ha:( träna ikväll eller ? =) Puss

2009-04-16 @ 10:12:01
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0