Hedrad på ett dumt sätt

På de ca 30 sekunders avstånd mellan Ewes och mitt hem, hann jag få ett lite obehagligt samtal och ringa ett lite flummigt samtal.

Första samtalet var från Johhny. Som jag BTW drömde att han skulle höra av sig när "Misteryman" (ditt nya nickname av mina polare) åkte hem. Jag fick sms av honom på morgonen.. jag svarade inte. Sen fick jag ett mms med flera bilder på hans nya lägenhet vid halv sex tiden. Inget jag heller svarade på.

Klockan halv tre ringde han. Han bad mig säga rakt i hans ansikte om jag hatade honom. Nae, men jag är inte intresserad av dig på det sättet. svarade jag. men han och hon och den och det säger att du tyckte jag var asjobbig. -Nae men jag var inte intresserad. svarade jag igen..


Det kom i alla fall ut att två av mina polare "hotat" honom med att lämna mig ifred. Att jag inte vill ha med honom att göra. Det verkade tydligen vara lite läskigt där emallan, men jag vet ju inte allt. Jag sa till Johhny igen, -jag är inte intresserad av dig på det sättet men jag är ingen otrevlig person. Jag har inte bett om det här. Sen sa jag förlåt. Sen bröts samtalet..

Då ringde jag upp min kompis som direkt fattade varför jag ringde.. jag skällde ut honom lite lätt samtdigt som jag inte kunde sluta fnissa för att jag var så stolt över att någon tagit min sida och "överbeskyddat" mig så.

En sån dum grej och ändå känner jag mig hedrad. Jag bad så klart om ursäkt och sa att det inte alls var MIN mening. Hoppas han tog det bra. men som min vän sa.. -Nu behöver du inte tänka på att han kommer röra dig i alla fall.

Jag skrattade och sa -men det var ändå jäkligt dumt!

Hedrad.. på ett så dumt sätt!



Ewe.. fem groggar och en massa snusk snack och tatueringsfunderingar senare.. gick jag hem. Då fick jag samtalet.
Innan dess. hade vi druckit lite.. pratat en MASSA!

Det här är Ewe..

Ewes mamma Gunsan... Gun-Sun... Pistol-sol!

Fishface som Ewe och jag funderade på o tatuera in på varsin skinka.. Best friends for ever.. Öh..!? :P

Jag vid det underbara bordet..
laddandes inför imorn som tydligen blir en kväll av grillning och lite oldfaces.. Underbart!!!




Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0