Lite helgblandat

 Först blev det kubb! Det här var på fredag eftermiddag.

Jag ,Berra, Klump och Magnus var hemma hos mig och spelade, ja tre-fyra omgångar. Jag och Berra vann första. Sen vann jag och klumpen. Sen vann klumpen och pappa mot mig och berra.
Sen på kvällen åkte jag och berra med Ewe och kicki och köpte lite gott till taacopajen vi skulle göra. + lite påsk godis. Sen blev det film och singing bee den kvällen. Och en övernattning.. den var efterlängtad men nästa gång får det blir en riktigt riktig.







 



Lördag. Den kvällen jag INTE skulle gå ut. 
Men jag gjorde det ändå och mitt humör var la inte på topp, om man inte räknar spydiga kommentarer.



Först kom Berra, Jannica och Moa hit till mig. Vi spelade Jenka som det heter här. Helt okej.

Sen var det dags att gå bort till Ewe. Där hade hon två vänner från Tidaholm på besök. Jimmy och Patrik. Och så var kicki där. Där grillade dom korv och satt i solen. Vi spelade lite kubb och sedan blev det lite för kallt så vi satte oss på altanen. Nu hade dessutom Klumpen och Magnus kommit. Så ja, vi var, eh ... en två.. tre.. tio personer.















Sen när folket fick nys om en annan fest drog vi dit. Där spelade dom Rockband fast utan gitarren för den cp:a. Jag spelade trummor och tyckte att jag ägde gärnet.. Svor flera gånger för att jag hörde att jag höll takten.. Men missade slagen ändå. Då flyttade Dennis min pinne.. då hade jag slagit på fel färg ett bra tag..!

Aja.. nu är vi hemma Hos Dennis och Madde. Som btw hade en grymt bra lägenhet med finurliga grejer i. Nu blev vi liiiite mer folk.
 








Sen blev det Kalles krog. Sedan hos Dennis och Madde igen, Sedan hos Erik. Kvällen var kul fram tills vi gick till Kalle, ENLIGT MIG. Det var i alla fall kul när Jonas drog sina historier om strippteasen i Holland och att jag hade några som höll med mig om musikvalen folk gör. Skönt att höra att jag inte är ensam om att dissa vissa saker. :D

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Mycket trevligt inlägg. jag ringer dig nuuuu=) pussis

2009-04-13 @ 17:36:45
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0