Måndag

Idag har varit en toppen dag.



Dagen började med att ta en promenad ihop med Ewe. När jag kom hem blev det en fattig men god frukost. Fil och havrekuddar och knäckebröd med ost.
Klockan 7.55 hade jag min första körlektion som jag stressade mig själv ner till. Kom för tidigt och fick vänta utanför. Sedan var det bara att åka. Det var min tredje riktiga gång jag körde bil och det gick bra. -Du kör lite för fort när du svänger, du har koll på vägen och när du parkerar men borde använda dig av speglarna när du tittar, du måste lära dig rutiner. Sen gick det mesta rätt bra.
När jag var färdig kände jag mig stolt. Det där var ju inte så svårt.

Sen gick jag förbi Gymnastikföreningen och betalade mitt månadskort och hem igen. Jag gick också förbi spökhusen.. Fast det var mysigt. Jag skulle vilja bo i det holländska huset. Fast kinahuset är rätt gött med. När jag kom hem satte jag på kaffe och tog fram Marknadsföringsboken. Sedan pluggade jag färdigt ett arbete och påbörjade ett annat. Nu går det framåt.




Sen till dagen stora höjdpunkt. Berra kom förbi... med moppen och sen åkte vi på en utelunch. jag fick köra och jag kände mig som ett barn igen. Det är ju askul haha! Fast det lär ju Berra ha märkt. Vi köpte mat på gatuköket, kebab med bröd och kebabsallad och så åkte vi runt sjön och sedan upp till fölkhögskolan där vi satte oss i solen och njöt.

Sen var det bara att åka hem. ta på sig gymkläder och åka och övningsköra. Jag krypkörde och startade i backe. :P. övar ju lite extra eftersom jag har min nästa lektion redan på torsdag. tappade min övningskörnings skylt någonstanns på vägen så jag har ju kört väldans olagligt idag. Får köpa en ny snart..!

Japp.. sedan kom jag en timme för tidigt till gymmet så jag tränade styrka. Gick hem och däckade på soffan.. Sovit sen dess och vaknade kring tio. Ladda inför imorn.. trot inte jag åker in till skolan.. jag gillar verkligen att jobba hemma.



En bra dag. Jag är lycklig.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0