Dags att stänga för dagen..

Idag har varit en lat dag. Skön men lat.

Pratade med babybugaboo på datorn. fick inte se honom men han fick se mig. Han längtar verkligen hem. Man tänker ibland att någon bara säger så för att det.. Det är ju bara så man säger när man är i från någon. Men det känns verkligen som att han saknar mig. jag är så glad för det.

Jag började jobba halv tre och sen dess har tiden på nått sätt gått framåt fast liite liiite långsamare än vanligt. Gjort lite mat, checkat in och ut kunder. Pratat med chefen i telefon. Dammsugat minilivs:en. Ja, en vanlig dag.. Så nu ska jag avsluta pågående pass och räkna kassan.

bye bye
<3<3<3 till Fred

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0