På jobbet

Idag på jobbet har det varit fullt med småungar från Sörbyskolan och hälsat på ute vid grännäs. De verkar ha fått nya klasser eller kanske börjat tre:an eller nått liknande. Alla kom in för att köpa glass och alla skulle ha Daimstrut. Mitt i allt tar daimen slut och de som inte hann ta en daim i första vevan fick ta en annan glass och blev lite småsura. 

Till det jag ville säga. En kille frågar en annan kille i badskjorts: -Vad var det du hette? -Adam svara den blyga killen i badskjorts. -Aha, just det svarar den andra killen och går vidare. När killen, som inte bar badskjorts kom in i affären sa han högt och tydligt till sina andra kompisar: -Do you find a thing!?

Jag vet inte vad jag vill komma fram till, men den här killen såg väldigt snäll och cool ut. Jag tyckte han var gullig.

Kommentarer
Postat av: berrbuuuurrrr

hehe mmm fast jag trivdes inte i de ! ja, jag har nog pengar=) i september skulle ni ha lite inflyttningspartaj el? nåt spec ni behöver/vill ha?=) jag ringer dig snart! pussar(L)

2009-09-03 @ 15:42:01
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0