Purple rain or Pink sea

Sitter ute, utanför mitt tält. Fryser och huttrar lite, men jag har ju i alla fall internet. För några dagar sen hände det en sån jäkla massa grejer. Allt kan jag inte skriva om, för det ena är FREDRIKS ÖVERRASKNING! Några vet om den, men skriv inte om det nånstanns! Så att fredrik får reda på det!

I Onsdags hade jag min första körlektion i Norrköping. Det gick bra. jag har en till snart. Sen är det körkort yeehaaw..! Det är väl på tiden säg!
Jag köpte lite nya grejer när jag var i stan med. En leopardmönstrad sjal och en vit skjorta. Känns som omdet behövdes läggas till i garderoben! Men va fan, lever man i en kappsäck är det inte heller lätt att se vad man har i garderoben så då är det nya kläder som gäller.. HELA TIDEN.. helst.

Ja, jag saknar och längtar till så mycket grejer nu.. MEN mest efter DIG fredrik! :D

Ska nog skita i internet nu. Kan ju se en massa Harry Potter filmer eftersom jag så tokigt nog samlat in fyra st nu. En till kommer på lördag.. sen får jag köpa de andra i butik, men det gör inte mig nått alls!!! För att vara en liten harrypotter dork som Jag är, så har jag ju gjort  värsta kapet! woho!


Augustifesten Fre-Lör för min del. Känns skiitkul!!! Karuseller och dricka! mini-picknick-kräftskiva-förfest i en park och dricka lite mysigt. UNDERBART!


Nehe. orkar inte ksriva mer.. men snart, om 9 dagar.. kommer du hem. Då ska i pussas.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0