Vovveletade idag

Men det blev ingen vovve.

Båda dom jag var intresserad av var sålda. Inte alls kul.
Den hunden jag drömmer om är alldeles för dyr.
Och fredrik vill ju ha en större hund så om bara JAG får välja vilken stor vovve vi ska ha så är jag nöjd. :P
Idag höll det på att bli en labrador/dobermann eller en schäfer/rotweiler.

Labradoren såg ut som en labrador och var ubersöt! Schäfern såg ut som en typisk schäfer och påminde mig lite väl mycket om Uffemannen.

Men alla var sålda och jag har ju tyvärr ett maxpris på1500kr just nu till köp av vovve. Gärna en blandras av flera söta vovvar, haha. 







Jag är kär i valpar.
Kan det bero på att en nära vän har två eller att en anna(n) skaffar barn och jag är avis?

Kommentarer
Postat av: berra

hejhej! haha köp en hund för fan. det är underbart=) en lufsen passar dig/er. hehe jo, allt e bra. fast nej ändå inte... men de kan vi ta en annan dag. hur är det sj? verkar bra?? som att flyter på =) pussss

2009-08-22 @ 16:57:05
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0