Dec. 7, 2009

Maria, Maria, Maria. Inte Jesu Maria utan Maria Kindahl. Jag gillar verkligen hennes blogg. Hon byter sin Header rätt så ofta och det gör det så kul att gå in och kika där. Hon lägger också upp veckans kladd/teckning ibland. Jag kan slå vad om att om hon gjorde sitt kladd till t-shirt tryck så skulle de gå hem. Antingen som coola tryck för ungdomar eller till ubersöta bebisar.


Jag önskar att jag skrev här lite oftare. Dels så är det jäkligt könt att bara få skriva av sig och då kanske lite fler hade kikat in här. Eftersom man då kan lita på mig som bloggare, att jag faktiskt skriver titt som tätt. Men i stället blir det så att jag hela tiden uppdatera flera dagar i efterhand ilket inte är så kul. Som till exempel.. Jag tänkte lägga upp lite bilder nu och de borde egentligen ha uppdaterats under mitt inlägg "Summering". Då hade det ju varit ok men nu är det flera dagar efter. usch och fy skäms.



Men men, här kommer ett fåtal bilder. Sen får jag väl göra tre Specefika uppdateringar i stället.

Here you are.

Var i Mullsjö och renoverade mitt gamla sovrum till ett ytterst snyggt och mordernare rum.  Gamla Furumöbler blev svarta och väggarna Ljust gammelRosa med den där snygga tapeten som fonvägg.



Mamma och Pappa följde med på en kortweekend i Norrköping. Pappa hittade hatten och flugan Fredrik hade på halloween (som han SKA lämna tillbaka) och tyckte han var stilig i det. Vi spelade GinRummi hela kvällen och Fredrik blev full och spelade bort alla sin bra kort. Så mamma vann eftersom hon satt efter honom och kunde plocka hans kort.



Jättefin Mysbild på Sara och hennes Folke. Vi träffades på Espresso House. Tillsammans med Tove och Lisa. Varje gång jag träffar en bebis förståa gången så är jag så nervös. Bebisar som är i sina första månader är ju inte söta! Men lilla Folke var ju SuperDuper Söt!!!! Titta bara!
Kanske inte bästa bilde på Folke.



Den här är mer rättvis. SE SÅ SÖT!



Sen var det ju Fest i Fredags. Ellinor tog bilden. Jag gillar när folk snor kameran och tar en massa bilder. För 1. då är man ju själv med på en massa bilder och 2. Då är det ännu roligare att titta på bilderna dagen efter!

Ja.. Sen var vi ju på 80års Fest för Fredriks Morfar Hasse i Lördags. Det var superduper trevligt förutom baksmällan man alltid får när man minst behöver den. Missade tyvärr julmys hos Bella men förhoppningsvis så blir det fler julmys med henne. Det är svårt att ha en 80årsfest igen.

Yes. Happy Happy Happy.
Snart är det Jul.

Kommentarer
Postat av: maria

oh! va snäll du är fridus!



va fan! i bilden från hugos..... tror fan det är min kusin som står brevid dig i vit tröja! HAHAHA!!

2009-12-07 @ 17:21:42
URL: http://mariakindahl.blogg.se/
Postat av: sara

hey!! vilka fina bilder du lagt upp :) skulle va jätte kul om du orkar skicka dem till mej eftersom jag inte tog några kort [email protected] kram kram

2009-12-08 @ 09:53:03
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0