Fishville

Jag hoppas inte jag är den ända token som fastnat för de där jäkla spelen på Facebook? Farmville är jag uppe i nivå 38 och allt bara pga att jag är arbetslös och har inget annat att passa än mina gödor. Nu har jag även fastnat för Fishville. Där har jag för tillfället 4 akvarium med fyra olika stilar och en massa fisk som köps och säljs. Just nu sitter jag uppe och väntar på att mina fiskar i tank 3 ska bli två år så att jag får sälja dom lite dyrare. Jag är alltså störd. Beroende.

Men till mitt eget försvar så har jag inget annat att göra. Jag dammsugar ibland. Tar en fika ibland. Pratar med Annas bebis i magen ibland. Lagar mat rätt ofta. Och så farm/fishville:ar jag.



Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0