Måndag, December, 14:e

Idag skickade Veronica Junger ett meddelande på facebook. Hon och Siri Person var i stan och shoppade julklappar så vi bestämde oss för att ta en fika på Fräcka Fröken. Där satt vi i säkert 1-1½ timme och bara pratade om massa saker. Veronica var nyklippt och väldigt fin i håret! Liknande frisyr är det jag vill ha... Så småningom. Siri var lika sockersöt som vanligt. Fint lockigt hår.

Sen skulle Veronica köpa ett skydd till sin Iphone i Appleaffären. Försäljaren där kändes påträngande och säljgalen. Men hon kom ut ur affären med det hon skulle ha och inget extra han försökte pracka på henne. Det jag tänkte säga till Veronica var att det går att köpa skal-kopior som är minst lika bra om de i Appleaffären till ett blilligare pris dessutom. Mene.. jag glömde säga det så hon gick ifrån affären med ett skal för 350:-. . GALET!

Sen följde tjejerna med hem hit. Kikade på lägenheten och blev avundsjuka. :). Alltid lika gött att ha flyttat hemifrån när folk kommer hit och avundas lite.


Gosh vad jag vill göra om här hemma.
Men nu närmar sig jul och snart är det nytt år och då börjar ju pengarna rulla in igen. WOHO! Jag röstar på ett nytt vardagsrum. JA JA JA!


Just det!
ANNA INFO: Ingen bebis än. Kanske i natt? Eller i morgon? Hon har i alla fall fåt små sammandragningar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Vad spännande!

Snart har även lilla Anna en lite knodd i armarna! :D



Puss

2009-12-14 @ 23:23:15
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: jessie

hoppas det kommer gå bra för anna och bebisen!!!! jag vill också att det ska vara dags, känns som det är evigheter kvar...

2009-12-15 @ 07:45:37
URL: http://jeth.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0