Summering

Okej..Jag träffade Anna med sin jättebula som är beräknad att ploppa ut om 8 dagar. Jag har träffat Sara och Folke m.fl på Espresso House. Jag har festat loss med en massa snälla bjudande människor på Deli och Hugo. Jag har suttit bakfull och varit trevlig på Fredriks morfar 80årskalas. Och nuuu sitter jag i soffan där Fredriks arbetskamrat Kristoffer/Christoffer/Christopher sov natten från Fredag till Lördag. Jag är inte hugrig men jag är hela tiden sugen på något. Så varje paus i filmen EdTV går jag u i köket och tittar i kylen som är lika tom i varje paus. Det inns inget som kan stilla mitt sug. Kanske man bara ska ta ett glas vatten och gå och lägga sig i stället. Ja, varför inte? Men jag vill ju se klart filmen. Though choice there, honey.

Aja. Ska väl ta min sötnöt i handen och dra honom sovandes från lilla soffan till sängen. Så att han inte vaknar med ont i ryggen imorn. Puss på er.. Ciao

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0