Avslutar med Popcorn

Kom hem från träningen för 1½ timme sedan. Idag struntade vi i Boxen och körde styrketräning i gymmet i stället. Jag blev så lycklig! Jag älskar och styrketräna! Jag borde skaffa mig en personlig tränare för jag tror inte att jag pushar mig så mycket som jag skulle kunna. MEN det kommer. Jag stressar nog fram lite. Ett steg i taget.






Gjorde mitt prov idag! Så skönt att äntligen vara av med det. Jag har gått och dragit ut på det så länge och utan anledning. Provet var lätt! Jag hade kunnat det där på rak arm! Jag missuppfata tyvärr en fråga som jag fattade efteråt att det var de 5 P:na hon sökte. Det kunde jag ju sagt till henne. -Vet du vad? Det ska jag säga till henne imorn!

Här satt jag och tränade.. I min "säng".




Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0