Fabulous!

Yes I was. Jag kände mig snygg. I alla fall de första timmarna. Sen känns det som att sminket åker ner två-tre cm. Så kanske om jag sminkar mig i pannan så sitter det på rätt plats i slutet av kvällen?








Ja, vi fixade oss hos berra. Sen så åkte vi till lägenheten där vi hann med två-tre låtar och en drink var. Sen åkte vi med tåget in till stan och där vi tog en buss ut till Torpa. Där Göran hade en fin lägenhet. Där spelade de Ölspel, sjöng singstar och Spelade Guitar Hero.
Sen skulle jag och Berra gå ut på krogen och då hängde grabbarna med. Det var en kul surprice! Vi gick till Centrum och Olearys. Dansade huvudet av oss.. Fast berra tyckte Dj:n försötrde musiken.. Han tog bort alla bra delar i en låt som gör att man faktiskt vill dansa. Alltså för mycket dunk dunk hela tiden.

Summering: Jag mådde bra, Berra mådde bra, vi fick dansa, Vi fick dock inte sjunga Sing Star. En helt okej kväll. jag var inte missnöjd. :)



Idag blev det mumsig frukost.
Kaffelatte, Smörgås med grymt god ost och sallad och ett kokt ägg.


Nu ska jag gå promenad med pappa. Sen ska jag gå på Bio med Johnny. Det blir trevligt, tror jag.

Hoppas alla hade en Toppen alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Berrburrrr

Du var skitsnygg igår!;) Ha det så kul ikväll bebeee! Mohaha! Pussss

2009-02-15 @ 17:15:23
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0