Inte en helt perfekt dag kanske.

Mamma blev sjuk igår. Antagligen av nått hon ätit. Hon spydde och höll mig vaken.

Jag orkade inte gå till skolan pga av all snö som kommit under natten. Jag har varit så glad över att gatorna börjat torka och istäckena försvinna. Så man äntligen kan gå ut och gå utan att vara allför rädd för att tappa balansen och få BADASS!

Nu sitter jag och skriver om Hetrogen, Homogen, instabil och stabila miljöer. Jättekul. Men sen när jag väl gjort det och skrivit om ett företag så är min 2:a Kurs avklarad! Bara 6 veckor kvar nu. Det känns lite kämpigt, men det SKA gå!

Ska ner och träna ikväll också. Bodytoning. Det är nog mitt favoritpass i veckan. Jag gillar stängerna. Och är det den bra instruktören så är det extra kul!

Kommentarer
Postat av: Berrburrrr

Fast idag är det antagligen cpsegis till instruktör såååå:P fast man har ju börjat gilla henne lite:P

2009-02-05 @ 18:05:27
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0