Mobilbilder

 
En dag, innan snön kom tillbaka, tog jag en väg över en sjö i Jönköping. vacker väg. Eller snarare med potential att bli vacker på sommaren. Sista bilden är på hemvägen från bussen. Gillade himmeln tydligen.

 
Två första bilderna är från efterfesten hos klumpen då alla verkade röka inne och vi körde sanning/konsekvens. Killarna var modiga. ^^

 
Det här bilderna är från förfesten hos Malin förra fredagen. Jag glömde väl bort min kamera ett tag där antar jag.


Vacker himmel. Jag tror jag är svag för himlar. Speciellt stjärnfyllda. En kille som kan lite stjärntecken och framför allt kan lära mig ett nytt har typ halva inne.


En banandelare. Nästan som min blivande uppfinning, falukorvsdelaren. Men utmaningen var ju att den skulle kunna dela en fryst korv trots att jag sa att man bara kan dela den innan man fryser in den. :P


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0