Singelfest?

Fest på lördag. Fest nästa lördag också.
Då är det 14:e Februari, alla turturduvors favorit dag. Skönt att säga att jag fallit tillbaka lite i mig själv igen. Jag har börjat få uppstötningar när jag ser för mycket gulligull igen. Jag har även börjat rulla ögonen igen, när folk hånglar överdrivet öppet.


Tänkte om man skulle ha en Singelfest på Alla hjärtans dag.. Det vore coolt. Dra ihop ett gäng och ha nått kännetecken som ex.röda band på sig och sedan invadera någon nattklubb! Träffas och käka ute och sedan dra vidare! Det tycker jag låter coolt! Ska verkligen ta den här idén till stor-tänkar-kontoret och fundera på det!



Jag anser att man måste våga ge sig ut och göra sig öppen för förslag. Tänk dig en fest där alla singlar har markerats med rött band. Det kan inte bli bättre!

Våga bjuda den du gillar på en date på Alla hjärtans dag!
Våga fira Alla hjärtans dag med vänner!
Våga fira alla hjärtans dag på tu man hand!

Kommentarer
Postat av: Berrburrrr

bjud massa kul människor isf:D

2009-02-05 @ 18:06:57
URL: http://berralantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra idé ^^ Im up for eeeeet.

2009-02-05 @ 22:40:16

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0