Så mycket fast ändå så lite.

Jag skaffade Photoshop idag.
Jag blev så glad. Satt och lekte bort flera timmar som jag egentligen skulle ha ägnat till Plugg. Men inte. Bloggen blev, ja, annorlunda. Lite förr rockig kanske? Men väldigt mig ändå. Fast ändå inte. Den får duga ett tag nu. Jag orkar inte hålla på med bloggen.

Min dag i sin glamorösa helhet.
  • Jag gick upp alldeles för sent. Jag satte på kaffe, käka frukost och drack en eller två kaffelatte.
  • Jag började plugga. Jag började läsa i boken och försökte svara på frågorna men det gick inte.
  • Jag tänkte göra en ny header till min blogg men så funkade inte min fotoredigerare så jag fixade Photoshop.
  • Jag städade mammas och pappas sovrum. Dammsög hyllor, tavlor och golv. Det behövdes. Kanske kan mamma andas ikväll. Hon är astmatiker. Stackare.
  • Sen mitt i allt står mamma o tittar på mig. Då har hon stått och tittat när jag dammsugat där inne. Jag blir uttråkad eftersom städa bara är kul när man är själv och sätter mig i stället vid datorn igen.
  • Photoshop var installerat och sedan satt jag där och photoshopade till lite bilder.
  • Sen lagade jag en taco paj med sallad. Den var megagod!
  • Nu bloggar jag och efter det här blir det att hoppa i sängen... Så God Natt alla nyfikna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm.... Tacopaj...

2009-02-11 @ 23:17:14
Postat av: Berrburrrr

WOOOHOOOW! VILKEN BALL BLOGG DU HAR =) nu när du har ps, kanske vi kan fixa till lite mer cool i min också, om dukänner för de :) Vi ses till träningen sen ! Puss

2009-02-12 @ 08:36:06
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0