ÄNTLIGEN GYMKORT!

500:- kr.. 250:- i medlemsavgift/år och 250:-/månaden.
Nu får jag gå på alla pass och styrketräna hur mycket jag vill. Idag blev det 30 min crosstrainer, 10 min gåband, 10 min styrketräning armar och bröst och till sist stretch och avslappning. Ett bra "första-gången-på-RIKTIGT-länge-pass".

Imorn ska jag till skolan igen. Det var länge sen och den har dessutom flyttat. Lite halvjobbigt eftersom jag får åka buss två ggr då. Men när solen kommer fram och våren hälsar på. Då kan jag börja gå till skolan från stationen. :)

Imorn ska jag också till barnmorskan. Sätta in spiral..! :S. LIVRÄDD. Hon sa att det känns som en kraftig mesvärk och att jag bör ta en smärtstillande tablett en timme innan. Jag hoppas att hon överdrev lite för jag vet hur mensvärk kan vara.

Imorn kväll var det box som gällde. men med tanke på att jag kanske har mensvärk ^^.. så blv det ändrade planer. Mår jag bra får det blir lite motions träning.. så börjar jag på Box nästa vecka i stället. :D Eller hur Berra!

Yeeeees. en bra dag. Trevlig dag. Aktiv dag. Nu ska jag duscha. Sedan blir det sova och orka med imorn.


Kommentarer
Postat av: tove

spiral oj! det går säkert bra. jag hade inte ont alls. (eller så har jag berättat för dig.. höh :P)

2009-01-20 @ 11:00:58
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0