Jag gillar Listor

Man får bocka av dom när man har gjort färdigt något eller klarat av ett mål.
Jag gör listor om jag ska åka bort, så jag vet exakt vad jag får med mig.
Jag gör listor när jag ska handla, så att jag inte shoppar lost mig.
Jag gör listor när jag ska ha fest, så att jag har allt fixat.

Jag gillar helt enkelt Listor!

Det som är negativt är ju om folk vet att jag har listan i handen. Eftersom det inte låter särskillt spontant.
MEN! Jag vill till mitt försvar säga att jag bara lägger ut rätt verktyg till en situation. Sen är det ju upp till mig och andra att använda dom. Och då får man vara hur spontan man vill. :D Jag talar såklart om fest!

Mina senaste listor har varit lite speciella dock.

I en har jag kombinerat viktminskning och att göra en tatuering.
*För varje 8:e kg jag går ner får jag tatuera mig. Det blir sammanlagt 3 st. eftersom jag vill loosa 25kg.
Så jag får bocka av flera kilo.. och i belöning tatuera mig!
  1. kg
  2. kg
  3. kg
  4. kg
  5. kg
  6. kg
  7. kg
  8. kg Tatuering!
  9. kg
  10. kg
  11. kg
  12. kg
  13. kg
  14. kg
  15. kg
  16. kg Tatuering!
  17. kg
  18. kg
  19. kg
  20. kg
  21. kg
  22. kg
  23. kg
  24. kg Tatuering!
  25. kg
Löjligt men SÅ KUL! Bock bock. bock.. 

Kommentarer
Postat av: yaa Berrburrrrr:D

Shit du kommer vara en tunn rocktattu brud ;) Haha=) Jag vet att när du ger dig fan på det här så kommer du klara det! Jag tror på dig. Verkligen. Och nu, om en timme kommer du hit så ska vi ner till gymmet! och vet du vad jag åt idag!? Min efterlängtade KEBABRULLE! så himla gott :D haha

2009-01-19 @ 17:31:41
URL: http://berralantz.blogg.se/
Postat av: sara

JAG ÄLSKAR LISTOR <3 du är inte ensam lixom:P

2009-01-20 @ 21:00:41
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0