Jag har en bekant som nyligen blivit en polare.

Han frågar så konstigt när han vill umgås. -Du kan väl komma hit om du inte har nått bättre för dig men jag kanske somnar. bara så du vet.
Jag vet inte hur jag ska ta det? Hade ju vart roligare om han sa -Ska vi glo på film ikväll? Det lilla, korta räcker.

Det känns som att det var länge sen jag bara satt och var med nån. bara umgicks utan att göra nått. Okej glo på film. Men om man inte är ett gäng så känns det lite halvkonstigt. hoppas inte han läser min blogg nu. hahaha.. För jag vill bara tillägga att han är supertrevlig och en rolig prick.

Det här handlar om mig och vad jag vill. Och jag ville bara få det här sagt.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: Tack så hemskt mycket för din kommentar om "Skam" jag har inte gjort klart projektet än och jag uppsakttade verkligen ditt tips! :) ska fundera ut något finurligt så kankse jag kan använda mig av din fina idee! :) Kram pårej!

2009-01-21 @ 19:50:14
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Berrburrrr

Men what the... Hmm nu är ju min fråga, vem är det? det står mellan två personer.... ;) Hahah tar det sen!

2009-01-22 @ 12:35:51
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0