Jag såg filmen The House Bunny.

Den före detta utvikningstjejen Shelly blir utslängd från The Playboy Mansion och hamnar av en ren slump på ett jobb som husmor på UCLAs töntigaste elevhem. De sju tjejerna på elevhemmet är de mest socialt handikappade och nördigaste tjejerna på Universitetet. Det blir Shellys kall att få ordning på dem och vända deras motgångar till framgång. 

Taget från "Lovefilm.se"

Jag kan inte hjälpa att gilla filmen trots att skådespelerskan Anna faris inte är en av mina favoriter. Henne känner vi igen från Scary Movie filmerna och Hot chic. Jag har aldrig gillat hennes kraftiga andetag hon gör i varje mening. Hon är en rolig tjej som gör sig bra i såna här löljliga komedier. Budskapet att vara sig själv kom verkligen som en chock eftersom jag trodde att hela filmen skulle handla om Playboy och playboy bunnys. En helt okej film att se en onsdagkväll.







Rumer Willis, dotter till Bruce Willis och Demi Moore, har även hon nu "halkat" in i filmvärlden. Hon har tidigare medverkat i filmer som "Now and then" och "Hostage". Det kommer inte som en chock att hennes föräldrar haft huvudroller i dessa filmer. Hennes år var 2008 då hon medverkade i inte mindre än 8 produktioner varav hon inte hade huvudroll i någon av dom.





Jag vet inte om jag vill se mindre eller mer av henne i framtiden? Vi lärde oss att acceptera Ashley Simpson och Nicky Hilton. Kanske lär vi oss att acceptera Rumer Willis och till och med erkänna henne som skådelspelerska.

Ja, vem vet?

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0