Nyårsafton - Inte alltid en speciell kväll




Champangen som jag inte ens rörde. Det behövdes inte.


Första Partybilden med den trasiga kameran. nice pic, inte sant!


Patrik fixar med första tacopajen.


patrik steker kötfärsen till andra tacopajen.


Patrik visar sin starka sida när det gäller o laga mat.


Patrik o jag.


Rappakalja. Kolla in min fina juicedrink i den blå muggen.
Så fancy var jag. Jag fick aldrig rappa heller. :/

Berra berättade reglerna noooga. och sen kom norska ordet nippet upp.
Vet du vad det betyder? Jag trodde det var på smällen.


tacoPaj!



Gänget som kom sist.


Förstadansen. Dennis o Patrik


patrik och anton


Madde fick dricka stora klunkar när vi spela pyramiden. tss.


Madde och Dennis


Patrik unt moi.


Andra dansen. Madde, Dennis o patrik.


Angelika joina partyt.


Anton. Han hälde redbull i min sanfransisco! Äckligt som fan!


tredje dansen. Still patrik unt Dennis


Madde ut moi


Angelika och jag


Vet inte vad som h'nde här.. nått med nått spel kanske?


Sara? Eh? Sofia? Emma? Klara? Nått hette hon.. och Madde.


Tjejer..


Kärlek.


Mer kärlek.


P
YR
AMI
DEN


Så som partykort ska se ut.


Onykter och full.


Filip unt moi.


BerrBurr och jag.


Ija? Ia? Hur fan ska man stava till det? Ia?
Ännu ett bra exempel på braa partybild.


jannica och..... ja..?


Moi unt angelika.


flickor.


Resultat.. En bra och HELT OKEJ kväll..
Det dog ut efter tolvslaget.. då blev det tacopaj igen.

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Haha du e ju den enda som ser nykter ut på alla kort :D vi andra ser ut som fylledrägg typ!:D

2009-01-05 @ 12:53:28
Postat av: tove

sött hår! även om du vet att jag gillar bäst när du är blond och har änglahåret så jag inte neka till att du är heet i mörkt :) <3

2009-01-05 @ 17:31:08
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0