Fest på en Lördag

Inte så pjåkigt.


Patrik................................................Jag o Patrik.
Kvällen utgick från att vi var på Patriks rum. hans hus låg nära festen vi skulle till. Vi klev ner i källare och hans rum var lika stor som min förra lägenhet! Han hade ett typiskt killrum vilket du kan se på bilderna. Skitsamma. Vi drack cider och öl. Och spelade beachtennis. JAG VANN! Vi körde gris. Patrik blev Gris.


Patrik och hans ena sida av rummet.

Sedan gick vi till RAGGARfesten. Det blev mycket folk men inte riktigt vad jag var sugen på. Jag ville dansa! Så efter lite shitchat med några tjejer kom papi och körde oss till tåget. Sen var det stan som gällde! En snubbe som hette Peter hänka på. Så det var jag, Berra, Patrik och snubben Peter.

Vi gick på Centrum, oväntat värre. Vi dansa. Vi drack drinkar. Jag fick damp. Sen var klockan mycket och vi åkte till Mullsjö.


Jag och Berra

Sen gick jag, Patrik och snubben Peter på "efterfest".
När vi kom fram var ingen hemma. Då fick vi ett samtal att nyckel låg i en kruka att det bara var attt gå in. Läskigt värre men som tur var kände vi ju snubben. Det gick kanske tio minuter så stormar det in folk. Vi satt och frös under filtar och Max som höll efterfesten bjöd på drinkar. Det var trevligt.


Dennis och Madde

Jag träffade en "barndomsvän" till mig. Som bodde på samma gata som jag i mullsjö när jag var nyinflyttad så vi snackade lite grejer. Sen orkade jag inte med mer så jag gick hem. jag var hemma kvart i sex. Det var inget särskillt men det var så skönt att kunna förlänga kvällen sådär.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0