FestFredag

Jag har väl berättat att min kamera gick sönder? Jo alltså, jag kan ta kort men jag har ingen skärm. Så det är precis som att ha en gammal vanlig kamera. Efter varje gång så är det lika spännande. Eftersom jag inte har en aning om vad jag tagit kort på!

Here goes.


Festfredag - IGEN!
Helt galet så mycket som jag och Berra festar. Fast vi har fasiken kul också!

Denna helg började med att vi var hos Therese. Hon hade bakat piroger, gjort pizza och en Bål som jag inte kunde hålla mig borta från. Jag tackar hennes jordgubbar för mina små rus denna kväll! Vi var ett gäng tjejer och det var trevligt. Vo sjöng Singstar och sanckade allmänt. Sen kom Teddy och joina festen. Han är rolig. Man kan skratta med och åt honom. Thereses polare kom sen och var några smågrabbar som hon så kul våldtog. Efter ett tag körde (Som berra skrev) RaggarRobin ner oss till Kalles.




Mina tre drinkar. Provivashot, Passoadrink, Bål.

Där nere var det eh.. kul? Jag bara pratade med folk. Förutom HerrSångfågel som satt och lekte trubadur (astråkigt) så var stämningen där inne riktigt låg. Man skulle verkligen vilja ge kalles några tips och idéer! Några smirnoff slank ner.




Aja. när klocka närmade sig ett, åkte Jag, Berra, Jannica, malin och Malin på efterfest hem till Malin. Det tog inte lång tid innan det kom ett lass till med efterfestare. Max, Klumpen, Patrik, Sebbe, Jonnie och Rasmus. Japp. Vi efterfestade och det var Tusan den bästa efterfesten på riktigt länge! Gamla människor, nya människor! Och alla snacka med varann.


Vissa bilder får tala för sig själva.



Kvällen rundades av på ett mysigt och rätt konstigt sätt.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0