Ja, vem vet?

Tillbaka till vardagen.
Jag tänkte förutspå helgen. Eller analysera rättare sagt.  Det kan sluta på två sätt.

Det roliga sättet:
Fredag eftersmiddagen ser dyster och oplanerad ut, trots det blir det utgång och riktig jävla dans!
Lördagen återhämtar jag mig fort och bestämmer för att åka in och se på bio.
Söndagen blir det myskläder och film helda dagen. Häckandes i sängen med Lindt choklad med chili!

Det mindre roliga sättet:
Fredagen ser dyster ut och det är det ljusaste det blir. Jag kanske ser någon film och muttrar över att jag är godissugen.
Lördagen smäller mamma till med hemmabakad pizza och det är höjdpunkten.
Söndagen sover jag för länge och alla filmer som går att se sågs under fredagkvällen. Så jag ritar teckningar in till 02.00 på nattten.

Jaa, det ska bli lite spännande och se hur helgen blir. Det bästa vore ju någon trevlig kombination med lite av varje. och självklart något kul sällskap.



Nyduschad och fräsch efter ett pass bodytoning med Berra idag. Jag var helt öm efter boxen i Tisdags och det gjorde riktigt ont när man gjorde utfallen och knäböjningarna. Jag plågade mig igenom det men instruktören är bra. Hon pushar precis lagom att man blir förbannad och då slutar hon.

Andra veckan jag håller ut nu och jag tycker fortfarande att det är kul! Har haft min stegräknare på mig hela dagen idag och trots att jag inte gått lika mycket som jag brukar göra (åkt stadsbuss idag, det var ju så kallt!) så kom jag upp i 14924 steg. Jag hade på mig den under träningen och shit!!! vad man många steg man tar under en träning..! UNDERBART!






JUST DET! GRATTIS TILL FREDRIK

SOM FYLLER 20ÅR OM TVÅ MINUTER!

HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR HELG!




 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt blogg!^^

2009-01-31 @ 17:08:55
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Fanny

hejhej :) ja har en frågestund på min blogg just nu där nästan vilken som hellst fråga är frittfram att ställa:)! gör mej glad och va med vettja =D! kraam

2009-01-31 @ 18:33:52
URL: http://fannykaberg.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0