Ja, snart åker han.

Och då kommer ALLA andra! :D:D:D
Det lindrar faktiskt hans bortresande så låt mig deala med det som jag vill.

Han ska till bosnien. Med Nudzjema som numera inte ligger på min lista av helt okej människor. Och tro inte att det för att hon drar med sig honom till bosnien i fyra veckor. Utan för att hon är så jävla tragiskt osäker på sig själv att det är frusterande löjligt. Efter hennes lilla utskällning i husvagen så har jag valt att inte längre umgås med henne. Jag vill påstå att hon MOT MIG var så jävla dubbel.  Vill du veta vad jag menar så hör av dig. För hela situatioen var min sista droppe.

Så för att ta bort allt agg nu då. Jag tror att de kommer få det toppen i bosnien. EN riktigt upplevelse för Freds del.

Jag å andra sidan ska fira min födelsedag med tårtbjudning i husvagnen. inget särskillt, Mamma och pappa kommer dit och kanske anna och bella, tove. Som jag sa, ingen stor tillställning.

Jaaa. så är det. så nu när han åker kanske jag kommer att skriva mer i bloggen, när jag har tid över.



Såå, när kommer du ? ;)

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

heej you!!=) läget ? öh vad hände där egentligen? utskällning i husvagnen, låter inte okej.. jag får ringa nån dag så kan vi snackas vid lite=) saknar dig, saknar du mig eller;) hahaha=) Nee men vi hörs!=) vad mysigt du måste ha det i din huuusvagn! pusss

2009-07-28 @ 10:56:21
URL: http://berralantz.blogg.se/
Postat av: fredrik alskling

hej jag onskar att jag var hos dig :(. vem menar du ska komma till dig i slutet av inlagget

2009-08-02 @ 22:16:57

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0