En dag i skolan

Min dag, idag, började med en tallrik gröt med äpplemos på och ett glas mjölk bredvid. Av någon anledning gillar jag inte att blanda gröten med mjölken.

Jag tog 8.45 bussen in till Jkpg där jag direkt gick och bytte mitt busskort som gått sönder. Det var inga problem och kortet byttes utan några större frågor. Sån service gillar jag.

Sedan tog jag en stadsbuss till Maxi och köpte en ask kärnfria vindruvor och en Bonagua silver med smak av skogsbär, utan kolsyra. Eftersom det är så kyligt men fint väder gick jag resten av vägen till skolan och sjöng för full hals Adele - make you feel my love.

Väl i skolan gick jag med rak rygg eftersom jag kände mig så stolt över att faktiskt tagit tag i pluggandet igen. Det är till och med kul när man vl sätter sig in i det. Jag vill bara bli klar med bokföringen så jag kan koncenentrera mig på marknadsföringen som jag ser fram emot SÅ mycket :D.

Nu är det lunch här och jag äter min vindruvor. jag tänkte i stället för att fortsätta med bokföringen sätta mig och printa in det sista i huvdet av rättskunskapen. jag har prov på Avtal och Köp på kredit. Det kommer gå bra det.

Idag kommer jag hem lite senare än vanligt men det kan det vara värt.. för imorn ska jag gå tidigare. ^^

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Hahaha^^ så du tyckte jag var söt igårkväll också?:O:O:O HAHAHAHA det är inte många jag visar mig så för du:P Hihi idag är det TORSDAG! =) bara så att du vet alltså...... ;)

2009-03-26 @ 06:11:58
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0