Fullspäcka schemat lite mer.

 Mina dagar måste fyllas ut lite. De måste fyllas ut mycket rättare sagt.


Idag vaknade jag halv elva. Gick upp och åt en läcker frukost. Pratade i telefon och på msn i tre timmar. Duschade och gjorde mig i ordning. Satt och häcka. Gjorde kaffe och plockade fram fika tills mamma och pappa kom hem från jobbet. Lagade Raggmunk och bacon. Laddade inför träningen.. Kom på att jag hade teorikurs klockan fem. Fick kasta i träningskläder i väskan och sticka direkt till teorin för att sedan gå direkt till träningen. Träningen idag var så sjukt sjuk bara. Jag såg ut som ett frågetecken.. Hon var INTE bra idag, den mindre bra instuktören. Idag blev det bara fel och pannkaka av det.


Imorn är planen så här. Åka in till stan och plugga några timmar. åka hem byta kläder och gå runt sjön MED STAVAR och berra. Gå till gymmet och köra styrka. Komma hem och käka god middag. Sen plugga, för jag tänker göra ett prov i veckan! Så det så!

Sen måste jag nog låta bli datorn.. För den. eh. lockar in mig i dumheter och till att slappa! Not good.. But I like it.

Kommentarer
Postat av: nicole$pinord

svar; haha okej, men jag tyckte att den var snygg! nja skola och plugga inte någon direkt höjdpunkt alls ;) haha

2009-03-16 @ 21:47:16
URL: http://nickorv.blogg.se/
Postat av: ah!manda

Gud va snygg blogg du har ! :*

2009-03-16 @ 22:17:39
URL: http://afslifestyle.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0