I natt


Träningspasset Bodytoning var HELT UNDERBART! Inte bara för att jag höjde min stepup bräda ett snäpp utan för att vår vanliga instruktör var sjuk så vi hade hon som är mega bra! Jättekul var det och jag kämpade verkligen i slutet!


I natt var jättejobbig. Jag gick och la mig klockan 00 men kunde inte sova. Jag såg en film för att jag brukar kunna sova då. Jag var vaken tills halv fyra och tankarna irrade runt som en hjord dumma får i huvudet. Hade jag räknat dom hade jag kanske somnat av yrsel.


Jag tänkte på väldigt mycket konstiga saker. Analyserade en massa och utmande mig själv. Det gick bra ena stunden sen så blev det lite jobbigt och jag fick ta djupa andetag för att inte gråta. Sen var jag tillbaka på spår och tänkte dumma och konstiga saker. Jag har väl min känsliga dagar antar jag. Igår var jobbigt, men jag har varit med om värre.

Kommentarer
Postat av: berra

Men vafan e de där om då?:S Vi får ta detta över promenaden! Pusss baby<3

2009-03-06 @ 13:32:00
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0