Intervjuas

haha.. Min lärare ringde från Lernia och frågade om hon fick ge ut mitt nummer till TV4 Jönköping. De ska göra en intervju med någon som varit arbetslös och sedan valt att studera. hahahaha! Utav alla studerande arbetslösa var jag åtminstone högst upp på bäst-representabel-av-studerande-arbetslösa. Det är ju något att vara stolt över. Så på Måndag gäller det se sitt bästa ut eftersom bilder ska tas och jag ska bli intervjuad. De kanske ringer innan för en liten intervju också..

Svårt att fatta sånt här alltså..!

hahahahaa... Shit vad nervös jag blev! VAD ska jag ha på mig?




Jäkla tråkigt då. Nu ringde hon från TV4 och började fråga en massa grejer då. Och sen frågade honom jag hade jobbat innan jag bestämde mig för att studera och jag sa att jag hade sommarjobbat men att jag sedan varit arbetslös. -Jaaaha..Jag sökte någon som blivit uppsagd och sedan valt att studera.. men kan jag behålla ditt nummer här och återkomma till dig?

typiskt..

Kommentarer
Postat av: berra

Haha coooolt!! men kanske bäst att sätta igång med pluggandet då också:P

2009-03-06 @ 13:30:30
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0