Ohoj..

Ja. Både teorikurs och träningen hann jag med.
Det är lite knapert där emellan. Slutar 18.30 på teorin och börjar träningen 18.45.. men jag hann!

Teorikurs.
Alltså, det känns ju lite som bortkastade pengar. För man skyndar igenom en massa som man har hum och i mitt fall förstår rätt bra. Men något riktigt lärorikt vill jag väl inte påstå att det är. Aja.. vet lite mer om lite till nu.

Träning.
Idag var det ett nytt pass. Alltså nya rörelser och nya människor. Instruktören som oftast håller en otakt, göra rörelser för snabbt och ibland är lite otydlig. Gjorde alla nya rörelser för snabbt. Jag hängde inte alls med. jag blev så förbannad men mestadels för att jag inte hängde med och fattade vad jag sysslade med. Till slut när hon frågade om hon skulle gå igenom något lite tydligare sa jag. - Kan du göra allt långsamare? GUD, man känner ju sig lite som en nolla som inte fattar men när jag fick sån respons från andra som faktiskt höll med.. kändes det mycket bättre.

Ah. fick skjuts hem av Berra. Det är faktiskt helt underbart att åka bil hem.. speciellt nu när det är sån jävla slask ute efter all snö som kom igår. tack för skjutsen! Ses imorn!

Peace out..!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0