Helgen

I fredags kom Daniel och Åsa på besök! Helt oväntat och väldigt trevligt!

Innan det åkte jag och Berra ner till Godisfabriken.. Hon körde sklart ^^. Sen blev det filmkväll hemma hos mig. Vi såg Women och den var ju helt okej filmen. Inget suveränt men ingen supertråkig heller. Sen efter godis och popcorn ätande gick vi på en liten liten promenix.. det var då Daniel och Åzert kom.

Sen var kvällen mysig med massa prat bara. :)



I lördags
käkade vi familjefrukost och sen, efter lite övertalning, följde jag med Daniel och Åsa in till stan. De kollade på allt men köpte inget. Jag köpte i alla fall en t-shirtklänning på Gina Tricot som jag sedan hade på mig på kvällen. Efter middagen och lite förseningar skjutsade de ner mig till Lägenheten där jag och Berra tittade på Melodifestivalen. Drack några cider och hon fick säga till mig att dricka hela tiden, för jag glömmer sånt.. :O.

Aja! Efter melodifestivalen satt jag och Berra lite halv besvikna över vinnaren men jag intalade mig i af att vinnaren sääääkert har en chans i Eurovision. Jag hejjade otippat på EMD.

Sen kom Patrik på ett kort besök och vi åkte in till stan! Träffade Nicklas med sin snygga pojkvän på tåget. Vi höll ihop hela kvällen sen ( i stort sätt ).

Dansade, shotade. shotade lite till. Underbart.
Åkte buss hem. mådde bra på bussen. Kom hem. Skrev ett sms. Fick ett mysigt telefonsamtal. Somnade som en stock.



I söndags gick jag upp och käkade familjefrukost igen. Sedan slafsade jag omkring hemma i äckliga myspyskläder och glodde dessutom på reprisen av Lets dance och  Sveriges värsta bilförare. Mycket underhållande. Sedan åkte daniel och Åzert hem igen. back to Oslo. Daniel "har:n"

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0