Storfrämmat tar med sig gamla foton

I lördags hade vi Storfrämmat på besök. Mormor, Morfar, Moster och Micke. Så igår lagade mamma kofta(s). Det var en super-duper-god indisk rätt. Ungefär som currybiffar i soltarkadetomater och lök-sås.

Eftersom alla i min familj, utom jag själv, fyller år i Mars blev det tårta till fikat. Pappa fyllde den 1 mars, Mamma idag, den 8:e Mars på Internationella kvinnodagen och kära bror den 12:e Mars.


Pappa, Moster Martia och Micke

Morfar, Mormor, Mamma

Papi och Jag. hahaha.. Det går inte att INTE gilla hans tattoos.. ;)

Moster tog med sig lite fotoalbum hemifrån så vi satt och kikade på gamla kort sen jag var liten.

Det här bjuder jag på. Enjoy!

Söt och oskyldig
Busig som tusan med Christoffer Johansson GBG.

Hetaste indian You'll ever See!

I Sthlm med kusinerna på väg till Mumindalen, Finland.

Det var min helg med en liten tillbakablicksbonus..  Jag var en rampljusdiva redan som liten. Allt för att sticka ut.


Mamma berättade även att under ett lucia tåg så vägrade jag vara Lucia som jag så länge insisterat på att vara, BARA för att ALLA andra var det. Så jag blev i stället den ända tärnan. -Frida I ett Nötskal

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

HAHAHAHA fyyyyyfan vad söt du var som indian eller ! & tycker du ser fullifan ut på ungefär alla kort förutom det vid spisen! haha så söt!

2009-03-08 @ 15:47:24
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0