Måndag kväll

Oj oj, vilken träning! Jag åt lite för sent för den här träningen idag. När Instruktören börjar skrika upp med benen och CYKLA då rapade jag upp mat och fick sluta. Jag trodde verkligen jag skulle spy..! Sen när det var över och vi började stretcha kunde jag inte sluta rapa. Satt där och höll emot.. usch! Never ever igen ska jag äta senare än klockan halv fem innan träning!

Låten från träningen jag vill ha hittade jag inte heller. så nästa gång måste jag ÄNDÅ fråga vem det är som sjunger den.. -Adrian, come out and play..










Fredrik har klagat på min PS-bilder eftersom jag inte riktigt lyckats täcka alla bakgrunder osv. Jag har helt enkelt missat det och dessutom syns det inte på min dator :P. så nu kommer ett nytt försök.








Så här på kvällskvisten vaknar min hjärnceller.. Jag börjar fundera och tänka på saker som jag inte har en susning eller fundering om på mornarna.
  • TIll exempel tog jag mig tid att börja strukturera upp min muntliga redovisning om ett företag.
  • Jag sitter och funderar på när papprena om godkännandet av pappas handledargrej ska komma. För då får jag ju äntligen övningsköra!
  • Jag la till exempel upp en plan över mitt pluggande. Det funkar tvärr bäst när pappa jobbar kväll och mamma sitter vid datorn. För då har jag ändå inget bättre för mig.
  • Jag tänker på tatueringar. Berras syster har bett mig skissa upp några ritningar till sin tatuering vilket snurrar omkring hela tiden nu. jag tänker på min egen som jag vill fixa och utveckla.. Jag vill göra något stort och med mycket färg. 
Det är några av sakerna som snurrar till i huvudet på mig om kvällarna. Jobbigt eftersom det innebär att jag inte kan somna.. Som nu. Klockan är redan 00:25 och jag kommer lägga mig max 01:00.

God natt i alla fall. Sov gott. Dröm sött.

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

Hmm... Verkar som om att vi har lite att snacka om runt sjön sen du.. Hörs sen baby! Lycka till i skolan! Pussis

2009-03-10 @ 06:06:25
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0