Gosh..!

hiiii.. okej. Nu ska jag packa en såndär väska igen och fan!. jag vill ju ha med mig alla kläder! För det värsta som finns är att stå 20 mil hemifrån och inse att fan, den där röda toppen hade sett bra ut till det här nu. Fan fan fan!

Jag packar lite som vanligt. varmt, kallt, avslappnat, uppklätt, tusen par skor och sedan en massa andra tillbehör. Ändå slutar det med att jag köper en ny klänning, går i samma shorts om vädret är fint och byter linnen titt som tätt. Ja. Att jag aldrig kan packa rätt saker eller lagom mycket.



Ja. Livet är sjukt underbart nu när Fredrik är back in centrum i mitt liv. Känns skönt att ha tillbaka sin bästis. ^^. Jag tror vi har lärt oss en hel del om saker och ting nu och om vi kan hålla det så här underbart som det är nu så kanske det är vi... längre fram i livet med. Jag hoppas i alla fall.

Så imorn ska jag åka till Nkpg. Sa faktiskt idag till pappa när han frågade -Vad ska du göra imorn? -Jag ska åka hem.
Till vilket hem? haha..! Förresten så har jag en arbetsintervju på söndag, i Valdemarsvik. Sara Dahlberg sa att jag kunde söka jobb "hos henne" och ja! det ledde till en arbetsintervju! Sen får man ju hoppas på det bästa!

Så ja. Är du i Nkpg och vi ska ses kan du ju ringa mig. Så svårt är det inte. :)

Kommentarer
Postat av: berrburrrr

nu har jag svarat på dina sms, och förfan, lycka till på arbetsintervjun! Vilken tur där alltså!!:D Hoppas de går vägen.. Hör av dig =) Hälsa freddan! kramar berrburr

2009-05-22 @ 18:42:01
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0