Otroligt kul!

Gud vilka nyheter och grejer jag har att berätta den här veckan!!!
Eller okej det är väl EN riktigt MEGA STOR nyhet och resten bara småtrams..



Den STORA MEGA grejen är att det blivit babyvarning i min vänskapskrets! Anna har en bulle i ugnen, ett ägg i boet, ved i brasan!!!  Det är ju helt fantastiskt och jag är SÅ avundsjuk, konstigt nog!
Det hade inte gjort mig något ALLS att vara i den fasen i mitt liv, NU! UNDERBART JU!

Ja och jag har första tjing som förstärkning vid förlossning.. ;). Ifall Martin svimmar liksom. Haha!

Småtramset jag pratade om som egentligen inte alls är småtrams men i jämförelse med Babyn är det. är Mitt och Fredriks stora trädgårdsarbete!















Hahahaha! Japp, inget liv men det här är huset + trädgården.
Nu ser det lite finfinare ut. imorn kommer Dalierna ut i trädgården också. då ser det inte lika tomt ut! Yehaw!
Och ja, det var ett litet helvete att leta sten och lägga sten. Men KUL!

Kanske ska man bli trädgårdsarkitekt i stället?

Kommentarer
Postat av: tove

snuggy! akta bara så att dahliorna inte står ut om det blir kallt. det är bland dom känsligaste växterna som man planterar ut såhär års. puss :)

2009-05-16 @ 20:37:34
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint de blev i trädgården:D Vill med pyssla i trädgården, skulle va skit skoj o va landskapsarkitekt!

2009-05-17 @ 19:49:16
Postat av: Anonym

Haha, smarta Anna glömde skriva vem de va ifrån! Kanske inte spelar någon roll, lite kul att va lite mystisk men nu förstörde jag ju de med:)

2009-05-17 @ 19:50:51
Postat av: berra

2009-05-18 @ 13:09:06
URL: http://berr
Postat av: berra

2009-05-18 @ 13:09:06
URL: http://berr
Postat av: berra

ah det har varit något utav det kassaste jag varit med om i kompisväg .. så har det aldrig varit, men som sagt när din babe varit här så blev de la så märkte jag ju.. synd

2009-05-18 @ 13:11:17
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Vah?! Anna?! Anna Franzén?! :O

2009-05-24 @ 21:46:10
URL: http://lowice.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0