Vilse i pannkakan

Jag vet inte men jag har inte orkat skriva här. Eller jag har inte känt ett behov av att skriva här på riktigt länge. Jag har varit så upptagen med att inte vara singel längre och utav att oroa mig för framtiden som just nu verkar mörk. Jag har också gått och grubblat över en massa andra saker som jag tycker att en tjej i min ålder inte ska behöva tänka på. Fast egentligen grr nog alla 20-åringar och tänker exakt som jag, Utom ni lyckligt lottade. Jag tänker i alla fall på vart jag ska ta vägen. Vad ska jag jobba med när jag blir stor? vart ska jag bo, i vilken stad? För inte fasiken kan jag bo hemma längre. jag hade ju ett eget liv när jag gick i gymnasiet och bodde ihop med pojkvännen. Nu är mna tillbaka på ruta ett och har inte ens ett sommarjobb. Ja, livet snurrar runt och jag fattar ingenting.

Okej. Virrig och bortkommen. Dags att få saker på rätsidan igen. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) kanske kan jag hjälpa dej med sommarjobb...gå in på www.campa.se klicka på sommarjobb och läs på lite. Skicka ditt cv till mej och pernilla (chef över mej) [email protected] [email protected] vi behöver en person till på campingen. (Jag kommer vara platsansv. dvs sista ordet vem vi anställer ;) lycka till! kram

2009-05-11 @ 20:40:31
Postat av: sara

det senaste var från mej alltså ;)

2009-05-11 @ 20:41:51
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: tove

hej du svarade inte på mitt sms så jag antog att det var lugnt då. saknar dig. vi sågs ju inte så mycket nu senast, fast det var ju inte det ditt besök gick ut på (för en gångs skull:P) puss frida :)

2009-05-12 @ 23:18:16
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0