Jaha, då åker jag.

Klockan 13.20 går bussen och klockan är nu 12.12. Fredrik ska säkert önska sig något då. Jag lagar lite köttbullar och makaroner innan jag åker. det värsta som finns är att sitta hungrig på bussen i 2,5 timmar. Inte kul alls. Jag tror fredrik önskade att jag missade bussen till Jönköping.

Nu väntar en "jobbvecka" alltså fem dagar med renovering och tapetsering av mitt gamla sovrum som numera är ett gästrum. Det ska bli jättekul att få träffa mamma och pappa igen. Sen får jag ju träffa Berra och se hennes tatuering och hennes lägenhet och prata om allt görr och mindre gött i våra liv. :D Jag har massa gött att berätta.


Ha en toppen dag så ses vi snart igen.
Love love love till dig dig och dig!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0