Jobb-beroende, som alla andra.

Jag vill verkligen ha ett jobb. Jag tittade precis på bilder från tjejerna jag jobbade med i Oslo på gardermoen. De var i Grekland på en tjejresa tillsammans. När man jobbar i mörker behöver man komma iväg på lite sol. Till Grekland. Jag blev riktigt avundsjuk men sen när jag tänker på det en stund. Jag vill ju åka utomlands med Fredrik. Jag vill spara en massa pengar och åka på en-två veckor lång semester där ända är mys, sol och pool.

Jag ska faktiskt fråga Fredrik vad han tycker. Om vi ska åka på en resa innan vi börjar spara pengar till möbler. Jag tror vi skulle behöva ett speciellt fint minne ihop som bara kan föra oss närmare. I stället för att bråka om vilka möbler vi ska köpa så kan vi åka utomlands och få lite inspiration. Sen kan vi ju spara hur mycket vi vill. Jag tycker det låter som en underbar idé.
Ska säga det nu!

Kommentarer
Postat av: berra

det ¨låter ju skirbra.. varför inte liksom!:)

2009-11-10 @ 10:28:32
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0