Måndag

Igår var andra gången internet la ner sig självt när jag skrev ett inlägg. Jag har lagt till lite mer på inlägget "lördag" och "pappas dag" skulle ha publicerats igår. Men det blev publicerats idag. Så har du missat något kan du ju alltid läsa det igen.

Idag är Fredrik på sin första arbetsdag trots att det bara är trainee han ska på i tre veckor innan hans riktiga arbeta börjar. Har jag sagt att han jobbar för telenor och i kundservice? Han slipper alltså ringa upp folk. Folket ringer till honom när de beöhver hjälp. Så har jag förstått det hela.

Jag tänkte om jag skulle överraska fredrik med en liten städning nu när jag ändå har lägeheten helt för mig själv. Kanske plocka i ordning lite, dammsuga, torka golven. Dra upp persiennerna... MEN jag vill inte lova något.

Idag ska jag träffa  Sussi Mus igen. Hon är ju och far här i Norrköping nu när hon träffat sig en karl, som hon säger. För hoppningsvis kommer hon hit på en fika så jag kan fråga henne om skjutsen till vimmerby kring den 25:e. Det hä kommer gå bra.

Nehe, nu blir det frukost. Havregrynsgröt och en macka. Yummi.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0