Lördag

Nu är det en vecka sen Halloween var och min pyntgalna vän anna ska redan sätta upp lite julpys i lägenheten. Det låter ju jättemysigt men mitt pynt får ligga kvar i källaren tills första advent. Fast hon ska ju ha barn på Luciadagen så att man får ha lite förstående för att det blir tidigt pynt i år.

Jag har tänkt lägga upp lite halloweenbilder och kanske nån bild från att vi var barnvakt åt Rodde 3år. Jag uppdaterar inte så ofta. Dels för att vi inte har ett ständigt fungerande internet och för att jag inte tycker att jag har något superkul att skriva om. faaast jag har ju en hel del nyheter att berätta..
Pojkvännen Fredrik.

Nyhet 1.

Fredrik har fått jobb! Han har fått jobb hos transcom som har hyrt ut honom till Telenor. Det är ju helt fantastiskt. Han är så duktig! Så vi kan ha kvar lägenheten!

Jag har inte fått jobb så det är väl ingen nyhet direkt. Men jag umgås flitigt med anna just nu. Hon ska ha barn och jag är jätte avis!

Nyhet 2.
Vi var barnvakt åt en liten hostande Rodde för någon dag sen. Vi var på Akvarievalvet och såg på fina fiskar och en hitta nemo fisk.. Clownfisk. Sen gick vi till Bibloteket och läste sagor och la pussel. Det var jättekul och sen när vi kom hem slocknade han på soffan och sov tills Marcelo kom och hämta honom. Såå söt!

Nyhet 3.
Idag har jag varit på Fräcka Fröken i stan och fikat med Sussi Mus igen. Hon kökade en pit broccollipaj och jag en kajsavarg-macka. Den är så jäkla god den där mackan. Alla älskar greken-mackan med Kajsavarg-mackan är mycker saltar och fuktigare om man kan säga så. Jag trivs jättebra på fräcka fröken.. Jag skulle bara göra om lite där inne. Göra fler myshörnor.

Nyhet 4.
Imorn ska jag på en Cvpromenad. Jag ska gå till Bibblan och skriva ut mitt vackra Cv och sedan gå till Butiker och affärer som lockar mitt intresse. Förhoppningsvis är det någon som letar efter helg och Julmedarbetare. Och jag precis som någon annan arbetslös skulle ju tycka att det var jättekul att få jobba extra någon/några timmar.

Jag har nog inga fler nyheter just nu. Det är svart i tankarna i alla fall.





Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0