Tisdag

Idag har jag haft ännu en underbar dag och inte lika tråkig som vanligt. Idag har jag träffat Sussi Mus på stan. Kikade lite på myrorna och sen gick vi hem till henne/hennes kille och åt egengjord "Kajsa Varg"-mackor. De var jäääättegoda! Yuumi! Sen kom anna förbi och vi pratade om bebisar och olika förlossningar vi hört eller bevittnat osv. Sen gick vi hem och fikade och då kom tove. Så låg jag och pratade med annas bebis och den SPARKADE så jag kände det! I ansiktet dessutom eftersom jag låg på hennes mage. Sen gick anna hem och till sist gick tove hem. Nu ligger jag i soffan och ska mysa med Fredrik lite extra. Jag tror han behöver det. Han är så söt.

Sov gott babes. Ciao

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0